15 Temmuz 2008 Salı

Kafa ve Kalbin İzdivacı




Örnekleri kendinden bir hareket isimli kitabı okumak ve orada okumuş olduğum sadece bir cümlelik yerin bir Düşün Taşın Kulübü toplantısında söylendikten sonra o toplantının o kadar güzel geçmesine sebep oldu ki ayrı bir sevdim şimdi ben bu kitabı.Günümüzde çok popüler olan İZDİVAÇ isimli bir televizyon programından hepimiz haberdarız.Ama kafa ve kalbin izdivacı ifadesi belki de çoğumuz için çok fazla duyulmamış bir ifade olabilir.İşte bunun ne anlama geldiğini ve nasıl sağlanacağını düşündüm bugün boyunca ve şuna kanaat getirdim;İnsanlar şu dünyada ne yaparlarsa yapsınlar isterse dünyadaki bütün iyiliklere emsal olacak bişey yapsınlar.İsterlerse dünyayı yeniden keşfetsinler mutlaka bunlara da laf söyleyenler olacaktır. Mutlaka bunlara da taş atanlar olacaktır. Amaaa kalbi ve kafası izdivaç halinde olan hedeflerine tam şekilde kilitlenmiş ve sadece O'nun için bişeyler yapan insanları yollarından çevirmek hiçte mümkün olan bişey değildir. Bu kitap bana inandığım şeyler uğrana nasılda deli gibi bir çalışma içinde olmam gerektiğini bir kez daha dank ettirdi.

Hiç yorum yok: