28 Ağustos 2007 Salı

Küller Altında Yakın Tarih

Kitabın Yazarı :Mustafa ARMAĞAN
Gençtival organizasyonun son gününde organize edilmiş olan Fetih Günü'nüne gelerek Fetih ile alakalı gençleri bilgilendiren Mustafa ARMAĞAN'ın Küller Altında Yakın Tarih isimli kitabı elime geçince merakla okumaya başladım .Fakat kitabın ilerleyen sayfalarında o kişi ile karşılaşmış olmanın ve çok kısa da olsa o tanışıklığın vermiş olduğu tabiri caizse gazı ile kitabı okumaya başladım ama ilerleyen sayfalarda bu kitabı bitirebilecek miyim acaba diye kendi kendime sormaya başladım. İşin açıkçası zaten zorla okuduğum tarih ile ilgili kitaplar ile alakalı fikrim değişmeden devam ediyor.

Ben bu kitabı beğenmedim arkadaşlar . Bizim bildiğimiz tarihin gerçek olmadığını belgelerle sunan çok farklı bir kitap ama bana anlatış tarzı ve olaylara yaklaşımıyla çok ılımlı gelmeyen bu kitabı sadece ilgili ve çok meraklı insanların okuması gerekiyor diye düşünüyorum .
Saygılarımla

Hiç yorum yok: